Консистентне мастило для шарнірів рівних кутових швидкостей (ШРУС), вузлів, підшипників автомобілів та іншої техніки.
Найкраще на сьогоднішній день мастило для ШРУС. Найнадійніше мастило: гарантовано захистить ШРУСи, ступичні підшипники, опори та шарніри, карданні з'єднання трансмісії автомобіля. Особливо ефективна при екстремальних навантаженнях та високих температурах. Витримує точкове контактне навантаження 7500 Н, і тривалий час працездатна при +140 oС, (температура краплепадіння вище +280 oС). Має чудові змащувальні властивості в будь-яких умовах експлуатації, у тому числі малих швидкостях зсуву, запиленості і підвищеної вологості. Виготовлена за унікальною технологією на складному комплексному літій-кальцієвому загуснику (Alassca complex). Легована спеціальним пакетом присадок. За всіма своїми властивостями значно перевершує будь-яку мастило з дисульфідом молібдену (MoS2). Може застосовуватися у вузлах промислової та побутової техніки (відкритих зубчастих передачах, підшипниках ковзання та кочення, шестернях ручних шліфувальних машин, ланцюгів тощо).
ХАДО-ШРУС мастило переваги:
- Ідеальне мастило для шарнірів рівних кутових швидкостей, знижує їх знос у 2-2,5 рази.
- Здатна тривалий час захистити ШРУС від вологи та бруду при пошкодженні захисного чохла (пильнику).
- Суперуніверсальне мастило: використовується для всіх вузлів автомобіля (ступичні підшипники коліс, кульові опори та шарніри, карданні з'єднання трансмісії, підшипники помпи та генератора); застосовується у вузлах промислової та побутової техніки (відкриті зубчасті передачі, підшипники ковзання та кочення, шестерні ручних шліфувальних машин, ланцюги тощо).
- Сумісна з усіма типами автомобільних та промислових мастил на літієвій основі змішується з ними в будь-якому співвідношенні.
- Має чудові змащувальні властивості за будь-яких умов експлуатації (екстремально високі навантаження, великі та малі швидкості зсуву, високі температури, запиленість та підвищена вологість).
- Запобігає утворенню задирів та корозії, знижує шум та вібрації.
- Завдяки наявності атомарного ревіталізанта підтримує поверхні деталей вузлів в ідеальному стані.
- Клас консистенції з NLGI: 2.
- Пенетрація при +25 °С, ×10-1 мм: 275.
- Температура краплі, °C вище: + 280.
- Змащення виготовлене за унікальною скристалізаційною технологією; при якій спеціальні активні присадки синтезуються до структури комплексного загусника. Це дозволяє реалізувати принципово новий та ефективний підхід у забезпеченні захисних властивостей мастила.
- Комплексний літієвий компонент «трансплантований» у матрицю кальцієвого загусника та покращує змащувальні властивості.
- Високомолекулярні полімери забезпечують підвищену липкість до поверхонь, що труться, і високі антикорозійні властивості мастила.
- Атомарний ревіталізант забезпечує унікальні притизносні властивості.
- Має переваги в порівнянні з мастилами з дисульфідом молібдену.
- Не містить MoS2. Саме тому не утворює твердих частинок на поверхнях тертя, і у разі прориву пильовика ШРУСу, не утворює абразиву та агресивних кислот.
- Колір, візуально: світло-бурштиновий.
- Робоча температура, тривало, °C: не вище 140.
- Робоча температура, короткочасно, °C: не вище 150.
- Трибологічні характеристики: навантаження зварювання, N: понад 7500.
- Трибологічні характеристики: показник зносу, мм: не більше 0,75.
ХАДО-ШРУС мастило виконує вимоги специфікацій:
- NLGI 2 (ASTM D217)
- NLGI GC-LB
- ISO-L-XBDIB 2 (ISO 6743-9)
- GOGM2N-20 (DIN 51502)
ХАДО-ШРУС мастило застосування:
- При закладці мастила в шарнір рівних кутових швидкостей (ШРУС):
- Демонтувати захисний кожух, видалити старе мастило, демонтувати ШРУС, розібрати його, попередньо помітивши відносне розташування всіх деталей.
- Промити деталі, зібрати ШРУС, дотримуючись відносного розташування деталей за нанесеними мітками.
- Повністю заповнити мастилом внутрішню порожнину ШРУС, встановити захисний кожух і поставити ШРУС на місце.
- При ручній закладці: заповнити мастилом 1/2 вільного об'єму підшипника (вузла), видаливши перед цим старе мастило.
Характеристики товару |
Ємність |
450 мл |
Країна виробник |
Україна |
Застосування |
ШРУС |