• Мастило для ШРУС XADO туба 125 мл (XA 30204)
  • Мастило для ШРУС XADO туба 125 мл (XA 30204)

Мастило для ШРУС XADO туба 125 мл (XA 30204)

  • Виробник: XADO
  • Артикул: XA 30204
  • Код товару: 105835
  • Наявність: В наявності

Знижка від суми замовлення

  • Від 500 грн: 5%
  • Від 1000 грн: 7%
  • Від 1500 грн: 10%
* Знижка не діє на акційні товари
  • 173 грн


- +



Консистентне мастило для шарнірів рівних кутових швидкостей (ШРУС), вузлів, підшипників автомобілів та іншої техніки.

Найкраще на сьогоднішній день мастило для ШРУС. Найнадійніше мастило: гарантовано захистить ШРУСи, ступичні підшипники, опори та шарніри, карданні з'єднання трансмісії автомобіля. Особливо ефективна при екстремальних навантаженнях та високих температурах. Витримує точкове контактне навантаження 7500 Н, і тривалий час працездатна при +140 oС, (температура краплепадіння вище +280 oС). Має чудові змащувальні властивості в будь-яких умовах експлуатації, у тому числі малих швидкостях зсуву, запиленості і підвищеної вологості. Виготовлена ​​за унікальною технологією на складному комплексному літій-кальцієвому загуснику (Alassca complex). Легована спеціальним пакетом присадок. За всіма своїми властивостями значно перевершує будь-яку мастило з дисульфідом молібдену (MoS2). Може застосовуватися у вузлах промислової та побутової техніки (відкритих зубчастих передачах, підшипниках ковзання та кочення, шестернях ручних шліфувальних машин, ланцюгів тощо).

ХАДО-ШРУС мастило переваги:

  • Ідеальне мастило для шарнірів рівних кутових швидкостей, знижує їх знос у 2-2,5 рази.
  • Здатна тривалий час захистити ШРУС від вологи та бруду при пошкодженні захисного чохла (пильнику).
  • Суперуніверсальне мастило: використовується для всіх вузлів автомобіля (ступичні підшипники коліс, кульові опори та шарніри, карданні з'єднання трансмісії, підшипники помпи та генератора); застосовується у вузлах промислової та побутової техніки (відкриті зубчасті передачі, підшипники ковзання та кочення, шестерні ручних шліфувальних машин, ланцюги тощо).
  • Сумісна з усіма типами автомобільних та промислових мастил на літієвій основі змішується з ними в будь-якому співвідношенні.
  • Має чудові змащувальні властивості за будь-яких умов експлуатації (екстремально високі навантаження, великі та малі швидкості зсуву, високі температури, запиленість та підвищена вологість).
  • Запобігає утворенню задирів та корозії, знижує шум та вібрації.
  • Завдяки наявності атомарного ревіталізанта підтримує поверхні деталей вузлів в ідеальному стані.
  • Клас консистенції з NLGI: 2.
  • Пенетрація при +25 °С, ×10-1 мм: 275.
  • Температура краплі, °C вище: + 280.
  • Змащення виготовлене за унікальною скристалізаційною технологією; при якій спеціальні активні присадки синтезуються до структури комплексного загусника. Це дозволяє реалізувати принципово новий та ефективний підхід у забезпеченні захисних властивостей мастила.
  • Комплексний літієвий компонент «трансплантований» у матрицю кальцієвого загусника та покращує змащувальні властивості.
  • Високомолекулярні полімери забезпечують підвищену липкість до поверхонь, що труться, і високі антикорозійні властивості мастила.
  • Атомарний ревіталізант забезпечує унікальні притизносні властивості.
  • Має переваги в порівнянні з мастилами з дисульфідом молібдену.
  • Не містить MoS2. Саме тому не утворює твердих частинок на поверхнях тертя, і у разі прориву пильовика ШРУСу, не утворює абразиву та агресивних кислот.
  • Колір, візуально: світло-бурштиновий.
  • Робоча температура, тривало, °C: не вище 140.
  • Робоча температура, короткочасно, °C: не вище 150.
  • Трибологічні характеристики: навантаження зварювання, N: понад 7500.
  • Трибологічні характеристики: показник зносу, мм: не більше 0,75.

ХАДО-ШРУС мастило виконує вимоги специфікацій:

  • NLGI 2 (ASTM D217)
  • NLGI GC-LB
  • ISO-L-XBDIB 2 (ISO 6743-9)
  • GOGM2N-20 (DIN 51502)

ХАДО-ШРУС мастило застосування:

  • При закладці мастила в шарнір рівних кутових швидкостей (ШРУС):
  • Демонтувати захисний кожух, видалити старе мастило, демонтувати ШРУС, розібрати його, попередньо помітивши відносне розташування всіх деталей.
  • Промити деталі, зібрати ШРУС, дотримуючись відносного розташування деталей за нанесеними мітками.
  • Повністю заповнити мастилом внутрішню порожнину ШРУС, встановити захисний кожух і поставити ШРУС на місце.
  • При ручній закладці: заповнити мастилом 1/2 вільного об'єму підшипника (вузла), видаливши перед цим старе мастило.
Характеристики товару
Ємність 125 мл
Країна виробник Україна
Застосування ШРУС

Написати огляд

Зверніть увагу: HTML не перекладено!
    Поганий           Хороший
Интернет-магазин obgon.com.ua © 2024
visa MasterCard