Присадки в двигун XADO
Атомарний кондиціонер металу з ревитализантом XADO Maximum 1 Stage. AMC MAXIMUM — 3-компонентний пр..
XADO 1 Stage присадка для відновлення та захисту вузлів двигуна внутрішнього згоряння.Ревіталізант 1..
Присадка XADO в двигун 1 Stage - обробка в один етап.1 STAGE XADO - присадка в моторну оливу, призн..
Присадка в двигун XADO EX120 для бензинових двигунів і працюючих на газу.Посилений ревіталізант. При..
Revitalizant EX120 для циліндрів.Посилений ревіталізант. Призначений для відновного ремонту і подаль..
Присадка в двигун XADO EX120 для бензинових двигунів і працюючих на газу. Посилений ревіталізант. П..
Присадка для усіх типів дизельних двигунів XADO EX120.Посилений ревіталізант. Призначений для захист..
Присадка для усіх типів дизельних двигунів Хадо EX120.Посилений ревіталізант. Призначений для захист..
Кондиціонер металу ХАДО з ревитализантом Highway Wending.Спеціально призначений для захисту двигунів..
Кондиціонер металу ХАДО Maximum for SUV Призначений для поліпшення змащуючих властивостей моторного..
Кондиціонер металу ХАДО Maximum TwinTurbo.Багатофункціональний 4-компонентний аддитив для моторного ..
Кондиціонер металу New Car з ревыталызантом 1 StageЗабезпечує вищий рівень захисту двигуна нового ав..
Кондиціонер металу АМС Tuning з ревіталізантом. Призначений для локально-точного налаштування (тюни..
Атомарний кондиціонер металу 3-х фазний для дизельних двигунів вантажівок XADO Maximum for Diesel Tr..
Ревіталізант 1 Stage MAGNUM для дизельних двигунів. Гель-ревіталізант для дизельних двигунів вантаж..
Присадки XADO в двигун.
Спочатку треба розібратися, що таке ревіталізант.
Ревіталізант - це свого роду будівельний матеріал, що впливає на процес зростання металокерамічного покриття на парах тертя метал о метл. Хімічному концерну Хадо єдиному у світі вдалося створити склад, який на молекулярному рівні сполучає металокераміку і метал оброблюваної деталі. В процесі тертя утворюється нове захисне покриття, яке компенсує (відновлює) знос і називається такою процесс- ревіталізація.
Як працює ревіталізант?
Під час роботи будь-яких механізмів в зоні тертя там, де виникає найбільше навантаження, відбувається процес руйнування деталі. З поверхні деталі відриваються атоми метала, а при понад навантаження (перевантаження) відділяються цілі кластери. У зоні зносу збільшується локальна температура, що призводить до подальшого руйнування поверхні деталі.
Внесений в мастильний матеріал склад ХАДО (ревіталізант) поступає в зону тертя. Завдяки тиску і температурі, характерним в місцях тертя особливо в точках зносу, речовина вступає в процес формування нового покриття. Внаслідок чого відновлюється геометрія деталі.
Нове металокерамічне покриття за допомогою дифузії, тобто проникненню молекул однієї речовини в інше утворює міцний захисний шар. Характеристики шару значно перевищую фізичні характеристики металу деталі.
- Менша шорсткість поверхні до 0,06 Ra, мкм
- Висока мікротвердість металу 650-750 кг/мм2
- Висока корозійна стійкість.
Процес ревіталізацуии (відновлення) зупиняється в, той момент, коли вирівнюється мікро поверхня деталі, падає температура і навантаження. Ці фізичні процеси впливають на саморегулювання процесу відновлення.
Різновиди присадок ХАДО в моторну оливу.
Продукцію присадок ХАДО в першу чергу можна розділити по застосуванню у бензинові і дизельні двигуна.
Далі йде розділення по етапах обробки.
- Посилений ревіталізант ХАДО EX120 в тубі 9 мл або шприці 8 мл Процес обробки такими складами відбувається поетапно. Кількість етапів і одиниць продукції залежить від стану двигуна (новий або з пробігом) і від об'єму масляної системи.
- 1 Stage і атомарні кондиціонери метала. Обробка такими складами здійснюється одноразовою заливкою. Вибір залежить від двигуна (бензиновий, дизельний) і об'єму масляної системи (лековая машина, вантажна, хура і так далі). Так можна вибрати обробку для захисту нових автомобілів, відновлення двигунів з пробігом, високонавантажених і високоспритних двигунів. Обробка здійснюється 1 раз в 100 тис. км пробігу, хоча в асортименті є склади, які рекомендовано заливати при кожній заміні оливи.
Такой великий вибір продукції виробник ХАДО зробив не даремно. Багаторічний досвід показав, що потреба в присадках росте не лише в Україні, але і в країнах Європи, Америки і Азії. По-перше, тому, що ресурс роботи оброблених двигунів збільшується в 2-4 рази. По-друге, знижується вихлоп шкідливих речовин в довкілля. І по-третє автомобілі стають економічнішими.
Підібрати присадку XADO в двигун.
Якщо ви уважно читали статтю із самого початку, то напевно встигли помітити, що вибір і простий і складений одночасно.
Якщо у Вас новий автомобіль, то для вас є спеціальний склад New Car з ревитализантом 1 Stage. Або скористатися одноразовою обробкою класичними складами ХАДО EX120. Чи треба обробляти нові автомобілі? Відповідь однозначна, так. Для чого? Як приклад хочеться запитати навіщо ви на новий iPhone одягаєте чохол і клеїте захисне скло? Для захисту і збереження як можна довше ідеального стану. Функція присадок ХАДО така сама.
У автомобілі з пробігом вибір значно більше. Все залежить від стану двигуна і його технічних характеристик (об'єм олії, паливо на якому працює агрегат і так далі), і ваших бажань по додаткових функціях присадок, від яких залежить і ціна. Присадка в оливу для старих двигунів буде ефективніша з поетапною обробкою.
Якщо у Вас виникли питання по підбору присадок, зв'яжіться з нами і ми обов'язково Вам допоможемо.
Купити присадку в двигун ХАДО.
Інтернет-магазин obgon.com.ua працює виключно з офіційним постачальником (виробником) продукції XADO в Україні. І має сертифікат що підтверджує оригінальність продукції.
Ви можете купити присадки ХАДО з безкоштовною доставкою по Україні з оплатою накладеним платежу або можливість сплатити замовлення на сайті.