Присадка для усіх типів дизельних двигунів XADO EX120.
Посилений ревіталізант. Призначений для захисту від зносу і відновного ремонту усіх типів дизельних двигунів, у тому числі форсованих і з турбонаддувом. Формує на поверхнях пар тертя металокерамічне покриття (деталі двигуна відновлюють свою геометрію).
Відновлює і захищає від зносу деталі цилиндропоршневой групи, що труться, кривошипно-шатунового і газорозподільного механізмів.
Значно знижує витрату палива (до 30% на холостому ходу).
Підвищує до номінального тиск олії в системі.
Вирівнює і збільшує компресію в циліндрах.
Підвищує потужність двигуна, покращує його прийомистість.
Знижує рівень шумів і вібрації в 10 разів.
Збільшує термін служби вузлів в 2-3 рази.
Захищає двигун від негативних наслідків "холодного пуску".
Покращує роботу двигуна вже через 50-100 км.
Дозволяє експлуатацію двигуна при аварійному витоку оливи до 300 км.
Порядок застосування (обробки) присадки XADO для дизельного двигуна:
Присадку необхідно заливати в чисту оливу, тобто оливу, яка пройшла не більш ніж 2000 – 2500 км. пробігу після її заміни.
Повна обробка двигуна проводиться в три етапи (дана обробка вважається найбільш ефективною):
1-й етап:
Прогріти двигун до робочої температури.
Заглушити.
Видавити вміст 1 шприца в маслозаливну горловину.
Завести двигун і дати йому попрацювати на холостому ходу 5-10 хвилин.
Далі експлуатувати автомобіль у штатному режимі.
2-й етап: проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу після заливання 1-го шприца.
3-й етап: проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу після заливання 2-го шприца.
Для повної та ефективної обробки легкового автомобіля з об'єм маслосистеми двигуна до 10 л необхідно 3 шприца по 8 мл.!
ВАЖЛИВО:
Обробка вважається закінченою не менше ніж через 1500 км пробігу, після заливання всіх необхідних для обробки шприців.
Масло до закінчення міняти не рекомендується.
Можлива обробка на холостому ході (4 години – еквівалент 200 км пробігу).
Нові двигуни з пробігом до 20 000 км оброблятимуть в один прийом.
Двигуни після капітального ремонту рекомендується обробляти у звичайному порядку у три етапи.
Обробка двигунів на зрідженому природному газі аналогічна обробці бензинових двигунів.
Захисне металокерамічне покриття формується на будь-якому працездатному механізмі, проте, якщо механізм (двигун) перебуває у критичному стані (знос 100%), необхідно замінити зруйновані деталі.
Захистне покриття активно протягом 100 000 км пробігу, після чого рекомендується повторна обробка.
Присадка ХАДО для дизельного двигуна EX120 дозування:
Об'єм маслосистеми двигуна, л.3-10 - Кількість шприців (8 мл), Шт.-3-схема обробки по етапах 1+1+1
Об'єм маслосистеми двигуна, л. 11-12 - Кількість шприців (8 мл), Шт.-6-схема обробки по етапах 2+2+2
Об'єм маслосистеми двигуна, л. 21-30 - Кількість шприців (8 мл), Шт.-9-схема обробки по етапах 3+3+3